1. Pentru primul obiectiv ”energie
hidraulică”, cea mai recomandată metodă de predare este dezbaterea; pentru
dezbatere se poate utiliza tabla pentru a nota ideile elevilor, dupa care
profesorul va folosi ideile elevilor in formularea conceptului de ”energie
hidraulică”.
2. În obiectivul doi pentru
identificarea unor hidrocentrale, microhidrocentrale, centrale mareometrice,
sunt necesare ca materiale planşele de laborator care au ca scop stimularea
interactivităţii elevului cu materialul didactic.
3. Pentru materiale audio-video se
foloseşte: videoproiector, laptop/calculator, boxe si un ecran de
proiecţie.
4. În cadrul aspectelor practice se
vor utiliza aplicaţiile ca metodă de solidificare şi evaluare a informaţiilor.
5. În cazul definirii unei teme, in
cazul obiectivului cinci pentru definirea conceptului de ”energie eoliană” se
uitilizează dezbaterea; se poate utiliza tabla pentru notarea ideilor elevilor
sau o discutie liberă in care fiecare dintre indivizi isi vor prezenta punctul
lor de vedere.
6. Pentru obiectivul şase se va
utiliza ca metodă de predare expunerea, ce constă in: videoproiector, laptop/calculator, boxe si un ecran de proiecţie.
7. În indentificarea unor noi tipuri
de centrale electrice bazate pe conversia energiei solare se vor folosii materialele
didactice specifice de laborator.
8. Materialele auxiliare audio-video
specificate in obiectivul opt se va folosi expunerea ca metoda de predare iar mijloacele
necesare pentru expunere sunt: videoproiector, laptop/calculator, boxe si un
ecran de proiecţie.
9. Pentru obiectivul nouă, în cadrul
introducerii unui nou concept ”energia geotermală”, se mai poate utiliza si un brainstorming
unde profesorul utilizează cuvintele propuse de elevi în scopul formării unei definiţii.
10. Într-o aplicaţie didactică de tipul
descoperire-identificare de tipuri de centrale ce folosesc energia geotermală, se
vor utiliza planşele de laborator.
11. Pentru obiectivul unsprezece, se
poate utiliza un studiu de caz legat de centralele electrice bazat pe o expunere
audio-video ce constă in: videoproiector, laptop/calculator, boxe si un ecran
de proiecţie.
12. În obiectivul doisprezece, se va
utiliza un studiu de caz cu scopul intelegerii procesului de funcţionare a centralelor
geotermale bazat pe o expunere audio-video: videoproiector, laptop/calculator,
boxe si un ecran de proiecţie.
13. Pentru a creea un mediu adecvat de
formulări de exemple si aplicaţii pe o anumită tema, de exemplu biomasă si biocombustibili,
se vor utiliza doua metode de predare: conversaţia si descoperirea.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu